پیشبینی وضعیت هوا

پیشبینی وضعیت هوا به گزارش خشکشوئی آنلاین، طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۶ درجه سانتیگراد و اهواز و بوشهر با بیشینه دمای ۲۷ و ۲۸ درجه سانتیگراد خنک ترین و گرم ترین مرکز استان ها خواهند بود.



به گزارش خشکشوئی آنلاین به نقل از خبر آنلاین، رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما از امروز تا سه شنبه (۱ تا ۳ مهر) در بیشتر مناطق نیمه شمالی کشور و وقوع رگبار و رعد و برق در بعضی استان ها اطلاع داد.

صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: امروز (اول مهر) در بعضی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.

او افزود: دوشنبه و سه شنبه (۲ و ۳ مهر) در بعضی مناطق واقع در شمال استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار پراکنده پیشبینی می شود.

رییس مرکز پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور افزود: چهارشنبه و پنج شنبه (۴ و ۵ مهر) در بعضی مناطق اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می دهد.

او افزود: امروز و فردا در نوار شرقی، سه شنبه در نوار شرقی، غرب و جنوب غرب، چهارشنبه و پنج شنبه در مناطقی از شرق، شمال شرق، جنوب غرب و استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز در بعضی ساعت ها وزش باد به نسبت شدید و در بعضی مناطق خیزش گرد و خاک پیشبینی می شود.

ضیاییان در ادامه اظهار داشت: از امروز تا سه شنبه در بیشتر مناطق نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما رخ می دهد. از اواخر وقت سه شنبه تا بامداد پنج شنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد شد.

او در رابطه با وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار داشت: آسمان تهران فردا (۲ مهر) صاف، وزش باد در پس از ظهر با افزایش ابر و افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۲ و ۳۳ درجه سانتیگراد و پس فردا (۳ مهر) صاف، وزش باد، در پس از ظهر با افزایش باد، گاهی وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۳ و ۳۴ درجه سانتیگراد پیشبینی می شود.

ضیاییان در انتها اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۶ درجه سانتیگراد و اهواز و بوشهر با بیشینه دمای ۲۷ و ۲۸ درجه سانتیگراد خنک ترین و گرم ترین مرکز استان ها خواهند بود.


1403/07/02
15:11:33
0.0 / 5
66
تگهای خبر: آسمان , باران , هوا , وضعیت جوی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۲
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین