مردم ماه ایران، ۷۳

موسسه خیریه ای که حافظ سلامت شهروندان است

موسسه خیریه ای که حافظ سلامت شهروندان است خشکشوئی آنلاین: خیریه سلامت شهرستان سلماس، در سالهای قبل اقدامات مؤثری در برطرف ساختن زیرساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان و روستاهای اطراف داشته است.



به گزارش خشکشوئی آنلاین به نقل از مهر، مؤسسه خیریه سلامت شهرستان سلماس، با حمایت واحد خیرین سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلماس فعالیت می کند و در سالهای قبل اقدامات مؤثری در برطرف ساختن زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان و روستاهای اطراف داشته است.
فعالیت های خیریه سلامت شهرستان سلماس، با حمایت های مجمع خیرین سلامت کشور بوده و این خیریه در امتداد تهیه، تجهیز و رسیدگی به بخش سلامت محرومان فعالیت می کند.
در سالهای اخیر، فعالیت مؤسسه پیرامون تبلیغ برای جذب خیرین و کسب سرمایه های لازم برای رسیدگی به وضعیت محرومان در عرصه سلامت بوده است؛ بدین جهت راه اندازی ساختمان دیالیز و تامین اعتبار خیریه برای خرید دستگاه های دیالیز و تجهیزات لازم، یکی از اقدامات مهم این خیریه در سالهای قبل بود.
در راه اندازی ساختمان بیماران دیالیز، با همت چندین خیّر و به کمک یکدیگر، هزینه های خوبی برای ایجاد این مجتمع جمع آوری شد و علاوه بر راه اندازی بنا، تجهیزات و دستگاه های لازم نظیر ماسکهای اکسیژن، تخت ها، دستگاه های دیالیز و سایر ملزومات، خریداری شد.

ساخت خانه بهداشت با عقد تفاهم نامه با خیرین

نقش خیرین بومی منطقه در ساخت و تجهیز کانون های سلامت بهداشت محرومان را مهم است. این مؤسسه با حمایت مستقیم خیرین و با عقد تفاهم نامه انجام شده و مجمع خیرین سلامت، متعهد می شود که با صدور حکم و توافق طرفین، به یک سری از توافقات دوطرفه عمل کند؛ بدین جهت ساخت خانه بهداشت نیز با اعتباری نزدیک به ۶ میلیاردریال، تماماً از جانب کمک های خیرین، تأسیس و بنا شد.
ساخت درمانگاه در روستاهای اطراف شهرستان با تجهیزات کامل و امکانات مناسب برای سلامت روستاییان، از دیگر اقدامات مهمی بود که به لطف و اراده خیرین شهرستان، به انجام رسید و عملی شد.


منبع:

1403/07/20
10:49:32
0.0 / 5
83
تگهای خبر: بهداشت , درمان , دستگاه , راه اندازی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین