بارش رگباری باران در راه این استان ها

بارش رگباری باران در راه این استان ها به گزارش خشکشوئی آنلاین، رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، از بارش رگباری باران تا پایان هفته در سرتاسر کشور اطلاع داد.



به گزارش خشکشوئی آنلاین به نقل از خبر آنلاین، صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا در رابطه با وضعیت جوی امروز کشور اظهار نمود: از امروز یکشنبه ۲۹ مهر ماه، تا پنجشنبه در سواحل دریای خزر بارش باران پیشبینی می شود. همینطور یکشنبه و دوشنبه ۲۹ و ۳۰ مهر ماه، در بعضی مناطق شمال غرب خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات در استانهای قزوین، البرز، تهران، زنجان و سمنان بارش پراکنده باران پیشبینی می شود.

وی در رابطه با روز سه شنبه هم اضافه کرد: سه شنبه اول آبان ماه هم در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، شمال کردستان، دامنه و ارتفاعات البرز هم شاهد بارش رگبار باران خواهیم بود.

رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی افزود: روز چهارشنبه در استانهای تهران، قزوین، البرز، مرکزی، قم، همدان، شمال غرب و برخی نقاط در غرب کشور همچون استانهای فارس، بوشهر چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، شمال و ارتفاعات کرمان و هرمزگان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و گردوخاک پیشبینی می شود.

ضیاییان اظهار داشت: طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه در نقاط مستعد شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

وی اضافه کرد: از امروز تا روز چهارشنبه روند محسوس کاهش دما بخصوص در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در رابطه با کاهش کیفیت هوا افزود: روز یکشنبه در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیشبینی می شود. این شرایط از دوشنبه تا پنجشنبه در غرب، جنوب غرب، جنوب، مناطقی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز و شرق کشور انتظار می رود.

ضیاییان اظهار داشت: روز پنجشنبه به شکل پراکنده در بعضی نقاط شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و برخی نقاط استانهای فارس، بوشهر و ارتفاعات کرمان رگبار و رعد و برق پیشبینی می شود.

وی ضمن اشاره به وضعیت دریاها اضافه کرد: همینطور از امروز تا روز سه شنبه مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای خزر و مناطق مرکزی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهند بود.

رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در رابطه با وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده افزود: آسمان تهران فردا (۳۰ مهر) نیمه ابری، وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۱۴ و ۲۳ درجه سانتیگراد و پس فردا دوشنبه (۱ آبان) نیمه ابری، وزش باد، گاهی وزش باد شدید و احتمال بارش پراکنده با کمترین و بیشترین دمای ۱۰ و ۱۹ درجه سانتیگراد پیشبینی می شود.

ضیاییان اظهار داشت: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۰ و ۳- درجه سانتیگراد سردترین و بوشهر طی فردا با بیشینه دمای ۳۶ و ۳۴ درجه سانتیگراد گرم ترین مرکز استان ها پیشبینی می شود.



منبع:

1403/07/30
09:19:15
0.0 / 5
13
تگهای خبر: آب , آسمان , باران , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین