پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی درگذشت 3 نفر از ماماهای شبکه بهداشت

پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی درگذشت 3 نفر از ماماهای شبکه بهداشت خشکشوئی آنلاین: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت سه نفر از ماماهای شبکه بهداشت و درمان رامهرمز در سانحه رانندگی را تسلیت گفت.


به گزارش خشکشوئی آنلاین به نقل از مهر، دکتر محمدرضا ظفرقندی در این پیام اظهار داشت: درگذشت ناباورانه همکاران زحمتکش ماما در حین خدمت به مردم باعث تأثر و تالم خاطر اینجانب گردید. فقدان این تلاشگران عرصه سلامت را به خانواده این عزیزان، جامعه مامایی و کادر سلامت کشورمان، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم، از درگاه خداوند رحمان برای آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان و عموم مصیبت دیدگان گرامی صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
وی در انتها این پیام اضافه کرد: ضروریست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ضمن رسیدگی کامل به مصدومین و بازماندگان این حادثه دلخراش؛ ابعاد مبحث را بررسی و به اینجانب گزارش دهند.
به گزارش خشکشوئی آنلاین به نقل از مهر، خودروی حامل کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامهرمز که درحال مأموریت بوده اند ساعت ۹: ۴۳ دقیقه روز گذشته دوشنبه در راه رامهرمز به اهواز نرسیده به مربچه واژگون که بر اثر آن ۲ خانم ۳۰ و ۲۸ ساله جان خویش را از دست دادند.
همچنین در این حادثه ۲ خانم ۴۸ و ۴۲ ساله و یک مرد ۶۱ ساله گرفتار مصدومیت شدند که برای درمان توسط امدادگران فوریت های پزشکی به بیمارستان مادر رامهرمز اعزام شدند که یکی از مصدومان به رغم تلاش کادر درمانی جان خویش را از دست داد.


منبع:

1403/08/02
11:31:23
0.0 / 5
15
تگهای خبر: آموزش , بهداشت , درمان , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
خشک شوئی آنلاین

laundrybox.ir - حقوق مادی و معنوی سایت خشكشوئی آنلاین محفوظ است

خشكشوئی آنلاین

سفارش خشکشویی آنلاین